Production And Marketing Of Crossandra In Dindigul District

di Pushpa Jothi Indra, Thomas
Stato: Nuovo
76,76 €
IVA inclusa - Spedizione GRATUITA
Pushpa Jothi Indra, Thomas Production And Marketing Of Crossandra In Dindigul District
Pushpa Jothi Indra, Thomas - Production And Marketing Of Crossandra In Dindigul District

Ti piace questo prodotto? Condividilo con i tuoi amici!

76,76 € IVA inclusa
Solo 1 articolo rimasto Solo 1 articoli rimasti Più di 10 pezzi disponibili
Consegna: tra martedì 5 luglio 2022 e giovedì 7 luglio 2022
Vendita & spedizione: Dodax

Altre opzioni di acquisto

1 offerta a 76,77 €

Venduto da Dodax

76,77 € IVA inclusa
Stato: Nuovo
Spedizione gratuita
Consegna: tra martedì 5 luglio 2022 e giovedì 7 luglio 2022
Visualizza altre opzioni di acquisto

Descrizione

Marketing has become a cumbersome process in this competitive world. Agricultural marketing plays a vital role for more of production and economic development of a country. The developing country like India where majority of the population is depending on agriculture. The favourable marketing conditions can contribute to increase the purchasing power for the agricultural products. The major topics covered in this book include design of the study, profile of the study area and the sample growers, cost, returns, resource use efficiency, marketing of crossandra, price analysis, summary of findings, suggestions and conclusion. The subject matters have been presented in simple language and are supported with latest data and research findings. The book contains more than 100 tables and eight figures. It is an excellent book for researchers and post graduate students of Commerce, Economics, Agricultural Economics and Marketing.

Contributori

Scrittore:
Pushpa Jothi Indra, Thomas

Ulteriori informazioni

Biografia:
Dr. T. Pushpa Jothi Indra obtained her Ph.D. from Madurai Kamaraj University, Madurai, Tamil Nadu, India. She has been working as Associate Professor in Commerce, Fatima College, Madurai. She has guided eleven M. Phil. Scholars. She has published three research articles. Her fields of specialization are income tax, accountancy and marketing.
Lingua:
Inglese
Numero di Pagine:
472
Tipo multimediale:
Copertina morbida
Editore:
LAP Lambert Academic Publishing

Dati Principali

Tipologia prodotto:
Brossura
Data di pubblicazione:
7 dicembre 2012
Dimensioni del collo:
0.22 x 0.15 x 0.027 m;
GTIN:
09783844330298
DUIN:
HFHIVT1M2VV
76,76 €
Utilizziamo i cookie sul nostro sito Web per rendere la tua visita più efficiente e più user-friendly. Per assicurarti di poter utilizzare tutte le funzioni presenti, fai clic su "accetta cookie". Per ulteriori informazioni, consulta la nostra Informativa sulla privacy.